INFORMACJA W SPRAWIE OBIADÓW
W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Sprawy związane z organizacją posiłków reguluje umowa o korzystanie z obiadów.
- Posiłki wydawane będą od godz. 11.00 do 14.30 według ustalonego harmonogramu.
- Kontakt telefoniczny w sprawie obiadu: (12) 276-38-80 w.110
- Kontakt e-mailowy do zgłoszeń nieobecności: intendent@sp2skawina.pl
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 2 w Skawinie informuje,
że obiady wydawane będą od dnia 05.09.2024r. (czwartek).
Zapisy na obiady odbywać się będą na podstawie umowy (wzór do pobrania lub do odebrania u intendentek).
Umowy można wypełnić i podpisać w stołówce szkolnej od 02.09.2024 r.
Opłata za jeden obiad będzie wynosić 9,00 zł.
Jadłospis od 16.12.2024 do 20.12.2024 czytaj