Młodsi sprawdzają czy starsi tabliczkę mnożenia znają

 

 

 

Adresaci: klasa 6e 

Czas realizacji: IX 2019- II 2020

Koordynatorzy: M. Nawłoka

 

 

 

CELE:

  1. Propagowanie zabawowej formy nauczania -uczenia się matematyki.
  2. Przypomnienie tabliczki mnożenia w przyjemny, niecodzienny sposób.
  3. Nadrobienie „tabliczkowych” zaległości.
  4. Promocja SP2.

 METODY:

            dyskusje, burza mózgów, metoda praktycznego działania i ćwiczenia

 

HARMONOGRAM:

  1. Przedstawienie ogólnego zarysu projektu.
  2. Wybór grup badawczych (mieszkańcy Skawiny z uwzględnieniem wykonywanego zawodu)
  3. Opracowanie ankiety – tzw. losy.
  4. Podział uczniów na 5 osobowe zespoły.
  5. Przeprowadzenie wywiadu wśród mieszkańców/pracowników Skawiny.
  6. Opracowanie wyników ankiety.
  7. Przedstawienie wyników na lekcji koleżeńskiej.